Descripció del tràmit:
L’objecte d’aquesta subvenció és regular l’atorgament de subvencions per aquells propietaris d’un habitatge que facin obres de reforma i el posin a lloguer auditat i tutelat a trevés de l’Oficina d’ Habitatge de Valls.
La finalitat d’aquests ajuts és aconseguir incrementar el parc de lloguer social.
-
Estar desocupats en la data de contractació del lloguer.
-
Disposar de cèdula d'habitabilitat i certificat d'eficiència energètica.
Qui ho pot sol·licitar?:
Podran optar a les subvencions les persones propietàries d'habitatges, que hagin signat amb l'Oficina d'Habitatge de Valls el corresponent:
-
conveni, per un període mínim de 5 anys
-
i contracte de lloguer, per un període mínim de 12 mesos
Quina documentació cal aportar?:
(Original i fotocòpia de tota la documentació)
-
Document identificatiu del sol·licitant.
-
Acreditació de la representació en la qual manifesta actuar, si és el cas.
-
Factures de les obres realitzades i comprovants de pagament.
-
Pòlissa d'assegurança de risc d'impagament i desperfectes de l'habitatge, en cas d'haver-se contractat.
Quan es pot demanar?:
En el termini establert a la convocatòria del 22 de setembre al 3 de novembre de 2021.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
-
Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania o telemàticament a través de la seu electrònica. Si ho feu telemàticament, haureu d'adjuntar el PDF del tràmit a la instància general que trobareu a la seu electrònica.
-
Presencialment a l'Oficina Local d'Habitatge
Departament responsable:
HABITATGE