Descripció del tràmit:
TRÀMIT TANCAT
L'objecte d'aquesta subvenció és regular l'atorgament d'ajuts per a fer front al pagament de despeses (rebuts de comunitat, IBI...) per a persones titulars de finques destinades a lloguer auditat i tutelat a través de l'Oficina local d'Habitatge.
La finalitat d'aquests ajuts és aconseguir la reducció de les càrregues a persones propietàries d'un habitatge destinat a la borsa d'habitatge per lloguer social.
Es concedirà una subvenció del 0,945% del valor cadastral de l'immoble, en un percentatge que anirà del 50 % al 100% , segons els paràmetres establerts.
Qui ho pot sol·licitar?:
Podran optar a les subvencions les persones propietàries d'habitatges que hagin signat amb l'Oficina d'Habitatge de Valls el corresponent:
-
Conveni: per un període mínim de 5 anys
-
Contracte de lloguer signat, com a mínim, 6 mesos abans de la data en què finalitza la presentació de sol·licituds.
Quina documentació cal aportar?:
-
Document identificatiu de la persona sol·licitant.
-
Rebuts pagats l'any 2023 referents a despeses de comunitat i/o rebut de l'IBI.
-
Rebut de lloguer del mes de desembre de l'any anterior al de la Convocatòria.
-
Declaració de l'acreditació de la titularitat del compte bancari
-
Documentació acreditativa de la representació, si és el cas.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
-
Presencialment a les oficines de l'àrea de Sostenibiliat, Urbanisme i Habitatge de l'Ajuntament de Valls (c. Paborde, 6-8).
-
Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania.
-
Telemàticament a través de la seu electrònica.
-
Per qualsevol de les formes previses per la normativa vigent.
Departament responsable:
HABITATGE
Termini de resolució:
El termini establert en la convocatòria: del 10 de maig al 10 de juny de 2024.