Descripció del tràmit:
El servei de teleassistència domiciliària ofereix als usuaris una atenció permanent a distància, assegurant una resposta ràpida a les eventualitats que els puguin sobrevenir. Amb un equipament de comunicacions i informàtica específica, permet que els usuaris en situació d’emergència, i solament polsant un botó que porten al damunt constantment, puguin entrar en contacte verbal, les 24 hores del dia, 365 dies l’any amb un centre atès per personal de CLECE Serveis Socials.
Qui ho pot sol·licitar?:
El servei està destinat a persones grans, amb discapacitat i persones malaltes que estiguin incapacitades físicament per valdre’s per si mateixes, tant en situacions permanents com transitòries.
Cal estar empadronat/da i viure a Valls.
La persona sol·licitant no ha de tenir una malaltia mental greu ni deficiències notòries d’audició i/o expressió oral que impedeixin la utilització correcta i adequada del servei.
Quina documentació cal aportar?:
-
Document identificatiu de la persona sol·licitant.
- Documentació acreditativa de la representació, si és el cas.
-
Fotocòpia de la Targeta Sanitària Individual (TSI).
-
Justificant d’ingressos de la unitat familiar de convivència.
-
Informe mèdic si s’escau.
-
Fotocòpia de la recepta electrònica.
-
Imprès normalitzat de CLECE Serveis Socials.
Quan es pot demanar?:
Durant tot l’any.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania.
- Telemàticament, a través de la Seu electrònica. Heu d'omplir el PDF de sol·licitud que hi ha en aquesta pàgina i adjuntar-lo a una instància general electrònica. Aquest canal és obligat per a aquells subjectes regulats a l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.
Departament responsable:
AFERS SOCIALS
Cost:
Establert a l'Ordenança fiscal número 27, Reguladora de Preus Públics, annex 9.