Descripció:
Són objecte d'aquest tràmit les sol·licituds per a la realització d'activitats festives, que comportin la prestació de material dels serveis de manteniment, l'ús de contenidors per recollida selectiva (en els casos en que l'acte consisteixi en un àpat) i necessitats elèctriques per la realització de l'activitat així com la corresponent autorització municipal.
Qui ho pot sol·licitar?:
L'entitat organitzadora de l'acte.
Requisits Obligatoris:
-
Instància (Es recomana tenir un visor de PDF instal.lat a l'ordinador per tal d'omplir correctament el formulari)
En cas de celebrar-se l'acte a la VIA PUBLICA, s'ha de presentar la següent documentació:
-
Plànol de situació on s'indiqui: superfície ocupada i ubicació dels elements: escenari, taules, barres de bar...
-
Memòria descriptiva de l'acte.
-
Memòria de seguretat (només si hi ha programades activitats musicals amb un aforament superior a 500 persones)
Termini de validesa:
En cas de presentar la "Sol·licitud de necessitats elèctriques per a actes festius", s'ha d'efectuar amb un mes d'antel·lació per tal de poder gestionar la petició.
On i com iniciar?:
-
PRESENCIAL a la Oficina d'Atenció al Ciutadà
Unitat tramitadora:
VIA PÚBLICA
Cost:
S'haurà de dipositar una fiança per disposar dels materials serveis de manteniment, segons el Reglament d' ús de materials dels serveis municipals de manteniment.