Descripció del tràmit:
Són objecte d'aquest tràmit les sol·licituds per a la realització d'activitats festives, que comportin la prestació de material dels serveis de manteniment, l'ús de contenidors per recollida selectiva (en els casos en que l'acte consisteixi en un àpat) i necessitats elèctriques per la realització de l'activitat així com la corresponent autorització municipal.
Qui ho pot sol·licitar?:
L'entitat organitzadora de l'acte.
Quina documentació cal aportar?:
- Documentació acreditativa de la representació, si és el cas.
- Si heu de sol·licitar contenidors, ompliu el següent imprès: sol·licitud contenidors.
- Si heu de sol·licitar subministrament elèctric, ompliu el següent imprès: sol·licitud necessitats elèctriques. *
* En cas de presentar la "Sol·licitud de necessitats elèctriques per a actes festius", s'ha d'efectuar amb un mes d'antelació per tal de poder gestionar la petició.
- Plànol de situació on s'indiqui: superfície ocupada i ubicació dels elements: escenari, taules, barres de bar...
- Memòria descriptiva de l'acte.
- Memòria de seguretat (només si hi ha programades activitats musicals amb un aforament superior a 500 persones).
Quan es pot demanar?:
Durant tot l'any.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
Departament responsable:
VIA PÚBLICA
Cost:
Gratuït