Descripció del tràmit:
És el règim d’intervenció a través del qual les persones o empreses interessades en l’obertura d’un establiment no permanent desmuntable, han de posar en coneixement de l’ajuntament els requisits o elements relatius a l’obertura d’un establiment d’aquest tipus on es preveu celebrar espectacles públics o activitats recreatives.
Se sotmeten a aquest règim els locals o les construccions conformats per estructures desmuntables o per instal·lacions fixes portàtils, constituïdes per mòduls o elements metàl·lics, de fusta o qualsevol altre material que permeti operacions de muntatge, desmuntatge o trasllat, amb caràcter itinerant o sense. Poden ser coberts totalment o parcialment, i oberts o tancats (annex I punt VI.1.b) del Decret 112/2010, de 31 d’agost).
Qui ho pot sol·licitar?:
La persona física o jurídica que vol obrir un establiment, local o construcció, no permanent desmuntable, per a realitzar-hi espectacles públics o activitats recreatives.
Quina documentació cal aportar?:
- Documentació acreditativa de la representació, si és el cas.
- Declaració responsable del fet que l’establiment o l’activitat compleix els requisits establerts per la normativa vigent d’aplicació.
- Autorització per a l’ocupació del domini públic on es volen ubicar les instal·lacions no permanents desmuntables.
- Declaració responsable de la persona titular de la disponibilitat de la finca, si és el cas.
- Informe i certificació de la Generalitat en matèria d’incendis, d’acord amb el que disposa l’article 23 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.
- Autorització d'abocament , si és el cas.
- Declaració responsable de la contractació d'una d'assegurança de responsabilitat civil que cobreixi el risc i en la qual es faci constar les quanties contractades, acompanyada del rebut vigent, d’acord amb el Decret 112/2010, de 31 d’agost (article 83).
- Sol·licitud de contenidors de recollida selectiva.
- Pla de neteja i/o fiança, d'acord amb l'Ordenança Municipal de Neteja Pública i Gestió de Residus Municipals.
- Projecte tècnic.
Prèviament:
- S'ha d'haver obtingut l'autorització per a l'ocupació del domini públic on es volen ubicar les instal·lacions no permanents desmuntables, si és el cas.
-
Tractant-se d’activitats en establiments no permanents desmuntables caldrà obtenir acta de control inicial favorable dels serveis tècnics municipals o d’una EAC que acrediti la inspecció del muntatge i la comprovació del seu funcionament.
- En el cas d’instal·lacions de fires d’atraccions, s’ha de presentar al personal tècnic o de l’EAC que exerceixi el control inicial els manuals d’instruccions i les certificacions tècniques específiques corresponents als muntatges.
Quan es pot demanar?:
S'ha de presentar amb una antelació D'UN MES abans de la data en que es vol executar.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Telemàticament, a través de la Seu electrònica. Heu d'omplir el PDF de sol·licitud que hi ha en aquesta pàgina i adjuntar-lo a una instància general electrònica.
Aquest canal és obligat per a aquells subjectes regulats a l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.
Departament responsable:
ACTIVITATS