Descripció del tràmit:
És el procediment administratiu a través del qual les persones o empreses que pretenen realitzar una activitat, poden adreçar-se a l’ajuntament per realitzar la consulta sobre la classificació d’aquesta i per tant de la tramitació administrativa municipal que li és d’aplicació.
La descripció aportada de l’activitat a desenvolupar ha d’esser el més amplia possible per tal de poder classificar-la correctament.
Qui ho pot sol·licitar?:
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
Quina documentació cal aportar?:
- Documentació acreditativa de la representació, si és el cas.
- Avantprojecte, estudi previ o qualsevol documentació que defineixi suficientment l’activitat o activitats que es pretenen realitzar en un mateix centre o establiment.
Quan es pot demanar?:
Prèviament a l'inici de l'activitat
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Telemàticament, a través de la Seu electrònica. Heu d'omplir el PDF de sol·licitud que hi ha en aquesta pàgina i adjuntar-lo a una instància general electrònica.
Aquest canal és obligat per a aquells subjectes regulats a l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.
Departament responsable:
ACTIVITATS
Cost:
Segons el que estableix la Ordenança Fiscal núm. 18, reguladora de la Taxa per expedició de documents, prestació de serveis tècnics i emissió d'informes i de distintius.