Descripció del tràmit:
Una vegada finalitzada l’ocupació de la via pública amb motiu de bastides, contenidors i/o materials d’obres, etc., se sol·licitarà la devolució de la fiança dipositada en el seu moment amb motiu de la concessió de l’autorització, que, un cop comprovat per l’inspector municipal d’obres que no hi ha desperfectes a la zona on s’efectuava l’ocupació, s’efectuarà la devolució de la fiança.
Qui ho pot sol·licitar?:
Qualsevol persona física o jurídica.
Quina documentació cal aportar?:
- Documentació acreditativa de la representació, si és el cas.
Quan es pot demanar?:
Una vegada retirat l'element de la via pública
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, amb cita prèvia.
-
Telemàticament, a través de la Seu electrònica. Heu d'omplir el PDF de sol·licitud que hi ha en aquesta pàgina i adjuntar-lo a una instància general electrònica. Aquest canal és obligat per a aquells subjectes regulats a l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.
Departament responsable:
VIA PÚBLICA
Cost:
Gratuït