Descripció del tràmit:
Una vegada finalitzada l’ocupació de la via pública amb motiu de bastides, contenidors i/o materials d’obres, etc., se sol·licitarà la devolució de la fiança dipositada en el seu moment amb motiu de la concessió de l’autorització, que, un cop comprovat per l’inspector municipal d’obres que no hi ha desperfectes a la zona on s’efectuava l’ocupació, s’efectuarà la devolució de la fiança.
Qui ho pot sol·licitar?:
Qualsevol persona física o jurídica.
Un cop s'hagi resolt favorablement la petició de devolució de la fiança, l'interessat haurà de dirigir-se a l'OAC per recollir el taló corresponent, prèvia presentació del rebut original.
Quina documentació cal aportar?:
- Instància (Es recomana tenir un visor de PDF instal·lat a l'ordinador per tal d'omplir correctament el formulari)
-
Documentació acreditativa de la representació, si és el cas.
Quan es pot demanar?:
Una vegada retirat l'element de la via pública
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencial: a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà
Departament responsable:
Via pública.
Cost:
Gratuït