Descripció del tràmit:
La sol·licitud d’aquesta targeta permet l’acreditació del vehicle d’un titular/beneficiari que presenti discapacitat amb barem de moblitat per a poder accedir a les reserves i condicions especials d’estacionament.
Qui ho pot sol·licitar?:
Les persones amb discapacitat que:
- Superin el barem de mobilitat i condueixin un vehicle (titular conductor)
- Superin el barem de mobilitat i no condueixin un vehicle (titular no conductor), referent als vehicles que els transporten, i tinguin més de tres anys.
- Tenint menys de 3 anys, depenen de manera continuada d’aparells tècnics imprescindibles per a les seves funcions vitals (titular no conductor).
- Tinguin una agudesa visual bilateral igual o inferior a 0’1 amb correcció, o una reducció concèntrica del camp visual igual o menor a 10 graus (titular no conductor).
Quina documentació cal aportar?:
- Document identificatiu del/la sol·licitant.
- Original del reconeixement de discapacitat del beneficiari.
- Dues fotografies del sol·licitant, mida carnet. S'hauran de presentar en el moment de recollida de la targeta normalitzada.
- Permís de circulació.
Quan es pot demanar?:
Durant tot l'any.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
-
Presencialment, a les Oficines d'Afers Socials de l'Ajuntament de Valls.
-
Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, amb cita prèvia.
-
Telemàticament a través de la seu electrònica.
Departament responsable:
AFERS SOCIALS
Cost:
Gratuït