Descripció del tràmit:
Reclamació relativa amb qualsevol incidència i/o dany que pugui afectar a la ciutadania i que es refereixi al funcionament de l'administració.
Qui ho pot sol·licitar?:
Qualsevol persona física o jurídica que hagi patit un dany o perjudici derivat d'un funcionament normal o anormal de l'administració municipal, per ella mateixa o a través de representant degudament autoritzat/da.
Quina documentació cal aportar?:
És necessària la presentació de la següent documentació:
- Instància indicant els fets, lloc de producció i moment, i danys produïts. (Es recomana tenir un visor de PDF instal·lat a l'ordinador per tal d'omplir correctament el formulari)
-
Documentació acreditativa de la representació, si és el cas.
- Avaluació econòmica dels danys (en cas de ser materials) o informe mèdic (en cas de ser personals).
- Qualsevol documentació acreditativa dels extrems anteriors: proves gràfiques, designació de testimonis, proposició d'altres proves, factures, certificats o informes mèdics, o qualsevol altra al·legació o document que s'estimi oportú.
Quan es pot demanar?:
La reclamació s'ha d'efectuar en el termini d'un any d'haver-se produït el fet o l'acte que motivi la indemnització o de manifestar-se el seu efecte lesiu. En cas de danys, de caràcter físic o psíquic a les persones, el termini comença a computar-se des de la curació o la determinació de l'abast de les seqüeles.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencial: a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà
Departament responsable:
Secretaria
Cost:
Gratuït