Descripció del tràmit:
Reclamació relativa amb qualsevol incidència i/o dany que pugui afectar a la ciutadania i que es refereixi al funcionament de l'administració.
Qui ho pot sol·licitar?:
Qualsevol persona física o jurídica que hagi patit un dany o perjudici derivat d'un funcionament normal o anormal de l'administració municipal, per ella mateixa o a través de representant degudament autoritzat/da.
Quina documentació cal aportar?:
-
Documentació acreditativa de la representació, si és el cas.
-
Document identificatiu de la persona sol·licitant (DNI, NIE, etc).
-
Avaluació econòmica dels danys (en cas de ser materials) o informe mèdic (en cas de ser personals).
- Qualsevol documentació acreditativa dels extrems anteriors: proves gràfiques, designació de testimonis, proposició d'altres proves, factures, certificats o informes mèdics, o qualsevol altra al·legació o document que s'estimi oportú.
Quan es pot demanar?:
La reclamació s'ha d'efectuar en el termini d'un any d'haver-se produït el fet o l'acte que motivi la indemnització o de manifestar-se el seu efecte lesiu. En cas de danys, de caràcter físic o psíquic a les persones, el termini comença a computar-se des de la curació o la determinació de l'abast de les seqüeles.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, amb cita prèvia.
- Telemàticament, a través de la Seu electrònica. Heu d'omplir el PDF de sol·licitud que hi ha en aquesta pàgina i adjuntar-lo a una instància general electrònica.
Departament responsable:
Secretaria
Cost:
Gratuït