Descripció del tràmit:
- Comerços al detall generadors de matèria orgànica.
- Comerços a l'engròs generadors de matèria orgànica.
- Restaurants, bars-restaurants i serveis de càtering.
Els interessats hauran de presentar la documentació justificativa de la participació en un sistema de malbaratament alimentari:
- Declaració responsable degudament omplerta i signada relativa a la participació en un sistema de prevenció del malbaratament alimentari i declaració de la quantitat donada anualment.
- Conveni signat amb l'Ajuntament, conveni signat directament amb una entitat social o bé acreditació de la participació en un altre sistema.
- Certificat emès per l'entitat receptora o pel gestor del sistema de prevenció del malbaratament alimentari relatiu a la quantiat anual donada en el darrer exercici tancat.
INSPECCIÓ:
- L'Ajuntament inspeccionarà les activitats que hagin sol·licitat acollir-se a aquesta tarifa. S'inspeccionaran un mínim de 10 sol·licituds/any, que es seleccionaran aleatòriament. Els interessats queden obligats a facilitar la inspecció.
- Es desestimaran les sol·licituds que obtinguin un informe amb resultat desfavorable.
- La detecció de frau suposarà la denegació de la sol·licitud per a l'any en curs i podrà suposar una liquidació complementària.
Qui ho pot sol·licitar?:
Quina documentació cal aportar?:
- Conveni signat amb l'Ajuntament, si es dona el cas.
- Conveni signat directament amb una entitat social o bé acreditació de la participació en un altre sistema.
- Certificat emès per l'entitat receptora o pel gestor del sistema de prevenció del malbaratament alimentari relatiu a la quantitat anual donada en el darrer exercici tancat.
Quan es pot demanar?:
DE L'1 AL 29 DE FEBRER DE 2024.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
Telemàticament, a través de la Seu electrònica, segons el que estableix l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.
Departament responsable:
MEDI AMBIENT / OAC
Cost:
Gratuït