Descripció del tràmit:
Presentar una queixa o una proposta de millora en relació a la ciutat o als serveis prestats per l'Ajuntament.
A través d'aquest procediment es poden presentar les queixes, les iniciatives o els suggeriments que els ciutadans estimin convenients sobre la ciutat o els serveis aixi com efectuar les consultes necessàries relacionades amb l'Ajuntament de Valls.
Les queixes no tindran en cap cas la qualificació de recurs administratiu, ni la seva interposició paralitzarà els terminis establerts per la normativa vigent.
La presentació d'una queixa no condiciona, de cap manera, l'exercici de les accions o els drets restants que, de conformitat amb la normativa reguladora de cada procediment, puguin exercir els que hi figurin com interessats.
Tots els ciutadans que ho considerin oportú poden presentar una queixa o un suggeriment per deixar constància de la seva insatisfacció amb els serveis prestats i també de les iniciatives o idees que estimin convenients aportar per la millora dels serveis competència de l'Ajuntament de Valls.
Qui ho pot sol·licitar?:
Qualsevol persona.
Quina documentació cal aportar?:
Instància (Es recomana tenir un visor de PDF instal·lat a l'ordinador per tal d'omplir correctament el formulari)
Quan es pot demanar?:
On i com es pot iniciar el tràmit?:
Es pot sol·licitar aquest servei per tres vies:
-
PRESENCIAL: A l'Oficina d'Atenció al Ciutadà amb la instància adjunta.
-
TELEFÒNICA: Trucant al 977.636.010
-
SEU ELECTRÒNICA, sense certificat o amb certificat digital reconegut, segons la llista de certificats emprats i admesos que s'estableix a la seu electrònica. Si no es diposa de certificat digital, consultar el tràmit "Sol.licitud de certificat digital".
Departament responsable:
OAC
Cost:
Gratuït