Descripció del tràmit:
Quan hem presentat una sol·licitud a l’Ajuntament de Valls i hem de presentar nova documentació
La presentació de documentació complementària es pot produir a iniciativa del mateix subjecte legitimat, o bé en resposta a un requeriment fet per l’Ajuntament, amb l’objectiu de fer possible l’esmena de mancances o errors en l’expedient inicialment presentat.
En la sol·licitud de presentació de documentació serà imprescindible identificar el número de l’expedient al qual es vol incorporar la documentació que s’està presentant.
Qui ho pot sol·licitar?:
Tota persona física o jurídica.
Quina documentació cal aportar?:
-
Documentació acreditativa de la representació, si és el cas.
-
Documentació complementària que voleu adjuntar a l'expedient iniciat.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, amb cita prèvia.
-Telemàticament a través de la seu electrònica (aquest canal és obligat per aquells subjectes regulats a l'art. 14.2 de la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).