Descripció del tràmit:
Petició de necessitats elèctriques per part d'associacions i entitats que organitzin actes que requereixin aquest servei.
Qui ho pot sol·licitar?:
Associacions de veïns i entitats del municipi de Valls.
Quina documentació cal aportar?:
Instància (es recomana tenir un visor de PDF instal·lat a l'ordinador per tal d'omplir correctament el formulari)
Quan es pot demanar?:
En qualsevol moment.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Telemàticament, a través de la Seu electrònica. Heu d'omplir el PDF de sol·licitud que hi ha en aquesta pàgina i adjuntar-lo a una instància general electrònica.
Aquest canal és obligat per a aquells subjectes regulats a l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.
Per tal de poder programar les tasques a realitzar i la contractació amb l’empresa de subministrament elèctric, la qual ens marca un termini determinat per al servei de contractació, necessitaríem saber amb una antelació mínima d’1 mes qualsevol dels actes festius previstos per part de l’Ajuntament o entitats, que tinguin una necessitat específica de contractació d’energia elèctrica, muntatge o subministrament de material específic.
Departament responsable:
Via Pública