Descripció del tràmit:
Sol·licitud per a l’obtenció d’un lloc de venda al mercat de Santa Úrsula que es realitza al municipi de Valls.
Qui ho pot sol·licitar?:
Qualsevol persona física o jurídica.
Quina documentació cal aportar?:
-
DNI / NIE/ CIF / Permís de residència.
-
En cas de tenir treballadors contractats, caldrà adjuntar el DNI i la còpia del TC2.
-
Certificat de situació al cens d'activitats econòmiques de la AEAT (alta censal)..
-
Certificat d'estar al corrent de les obligacions amb l'Agència Estatal de l'Administració Tributària.
-
Certificat d'estar al corrent de pagament amb les obligacions de la Seguretat Social o justificant de pagament de l’últim rebuts d'autònoms.
-
Justificant de pagament de l'assegurança de responsabilitat civil.
- Fotografia de la parada.
Quan es pot demanar?:
De l’1 DE SETEMBRE a l’1 D'OCTUBRE
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Telemàticament, a través de la Seu electrònica, segons el que estableix l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.
Departament responsable:
COMERÇ I TURISME
Cost:
Ordenança Fiscal núm. 15, article 6è, apartat 4.3.