Descripció del tràmit:
Justificació del compliment de les condicions imposades i de la consecució dels objectius previstos en la concessió de la subvenció, segons establert en les bases reguladores.
No es podran atorgar noves subvencions si no estan degudament justificades les atorgades amb anterioritat, havent transcorregut el termini per a la seva justificació.
La manca de justificació o la justificacio incompleta dels fons rebuts podrà comportar l’anul.lació total o parcial de la subvenció i el reintegrament de les condicions previstes.
Qui ho pot sol·licitar?:
Les entitats o associacions que han resultat beneficiaries de la subvenció, segons el que es diposa en les bases reguladores.
Quina documentació cal aportar?:
- Acta signada i segellada de la reunió on ha estar aprovat el balanç d’ingressos i despeses
- Factures de l’actuació subvencionada
- Documentació que justifiqui que l’Ajuntament col·labora amb l’entitat
Quan es pot demanar?:
FINS AL 9 DE DESEMBRE DE 2024.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
Departament responsable:
ACCIÓ COMUNITÀRIA