Descripció del tràmit:
Són objecte d'aquest tràmit les sol·licituds per a la realització d'activitats festives dins els actes de celebració de les Festes Majors dels barris del municipi, que comportin la prestació de material dels serveis de manteniment i l'ús de contenidors per recollida selectiva (en els casos en què l'acte consisteixi en un àpat).
Qui ho pot sol·licitar?:
L'associació de veïns organitzadora de l'acte.
Quina documentació cal aportar?:
- Documentació acreditativa de la representació, si és el cas.
- Si heu de sol·licitar contenidors, ompliu el següent imprès: sol·licitud contenidors.
- Si heu de sol·licitar subministrament elèctric, ompliu el següent imprès: sol·licitud necessitats elèctriques.*
* En cas de presentar la "Sol·licitud de necessitats elèctriques per a actes festius", s'ha d'efectuar amb un mes d'antelació per tal de poder gestionar la petició.
Quan es pot demanar?:
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Telemàticament, a través de la Seu electrònica. Heu d'omplir el PDF de sol·licitud que hi ha en aquesta pàgina i adjuntar-lo a una instància general electrònica.
Aquest canal és obligat per a aquells subjectes regulats a l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.
Departament responsable:
VIA PUBLICA