Descripció del tràmit:
Per sol·licitar-ho caldrà acreditar que es gestionen tots els seus residus assimilables a municipals mitjançant un gestor de residus autoritzat, tot adjuntant el/s contracte/s signat/s amb un gestor/s de residus degudament autoritzat/s (que hauran d’haver estat signats abans del dia 1 de gener de l’any en curs o bé un certificat emès pel gestor, en el que s’hi facin constar de forma expressa les quantitats recollides i gestionades durant l’any anterior per a les següents fraccions: paper/cartró, envasos lleugers, envasos de vidre, matèria orgànica, fracció resta (també denominats «banals» o «altres residus no reciclables»), i altres residus assimilables a municipals (fusta, palets, plàstic, ferralla...).
Qui ho pot sol·licitar?:
Els titulars d’activitats que acreditin la gestió de tots els seus residus assimilables a municipals a través d’un gestor autoritzat.
Quina documentació cal aportar?:
- Contracte/es signat/s amb gestor/s de residus degudament autoritzat/s abans de l'1 de gener de l'any en curs, on s’esmenti expressament que es gestionen per aquesta via els residus següents: paper/cartró, envasos lleugers, envasos de vidre, matèria orgànica i fracció resta (altres residus no reciclables). També han d'incloure altres residus assimilables a municipals que es puguin generar (fusta, ferralla, etc).
- Certificat emès per gestor/s de residus degudament autoritzat/s, en què s'hi faci constar de forma expressa la recollida i gestió de les següents fraccions: paper/cartró, envasos lleugers, envasos de vidre, matèria orgànica i fracció resta (altres residus no reciclables), així com qualsevol altre residu assimilable a municipal que es pugui generar (fusta, ferralla, etc).
Quan es pot demanar?:
DE L'1 AL 29 DE FEBRER DE 2024.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
Telemàticament, a través de la Seu electrònica, segons el que estableix l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.
Departament responsable:
MEDI AMBIENT / OAC
Cost:
Gratuït