Descripció del tràmit:
Es podran aplicar les tarifes ambientals, segons els nivells que s’indiquen a continuació:
-
NIVELL 1: Participació al sistema de recollida selectiva en l’àmbit domèstic. S’aplicarà un 20 % de reducció. Per a més informació clicar AQUÍ i www.vallsmillora.
-
NIVELL 2: Us freqüent de la deixalleria. Per acollir-s’hi cal donar compliment al Nivell 1. S’aplicarà un 40% de reducció. Per a més informació clicar AQUÍ i www.valls.cat.
-
NIVELL 3: Tarifa per autocompostatge. Per acollir-s’hi cal donar compliment al Nivell 1 i Nivell 2. S’aplicarà un 50% de reducció. Per a més informació AQUÍ.
Qui ho pot sol·licitar?:
-
Els/les titulars d'habitatges situats en sòl urbà.
-
Els/les titulars d'un contracte de lloguer d'un habitatge.
-
Els titulars de construccions situades en sol no urbà (rústic), amb un valor cadastral de l’IBI igual o superior a 8.120,00 €.
Quina documentació cal aportar?:
Segons el nivell que se sol·liciti, caldrà presentar la documentació següent:
- NIVELL 1: PARTICIPACIÓ AL SISTEMA DE RECOLLIDA SELECTIVA
-
Fotografia en format paper de l’espai destinat a l’emmagatzematge separat dels residus, en les que s’hi observin clarament els recipients i/o espais destinats a cada una de les 5 fraccions (matèria orgànica, envasos lleugers, paper/cartró, envasos de vidre i resta).
-
En el cas que l'habitatge per al qual se sol·licita el descompte sigui de lloguer, cal aportar el corresponent contracte.
- NIVELL 2: ÚS FREQÜENT DE LA DEIXALLERIA
-
No és necessari aportar els certificats d’aportació de residus a la deixalleria. No obstant, és imprescindible sol·licitar expressament l'aplicació d'aquesta tarifa, ja que només es comprovaran les aportacions d'aquells habitatges que ho sol·licitin.
- NIVELL 3: SISTEMA D’AUTOCOMPOSTATGE
-
Fotografia en format paper acreditativa del sistema d’autocompostatge, on s’hi vegi clarament que es troba en funcionament.
Quan es pot demanar?:
DE L'1 AL 29 DE FEBRER DE 2024.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (ES TRAMITARAN UN MÀXIM DE 2 EXPEDIENTS PER CITA).
- Telemàticament, a través de la Seu electrònica, segons el que estableix l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.
- APP MÒBIL "TRÀMIT" clicant AQUÍ .
Departament responsable:
MEDI AMBIENT / OAC
Cost:
Gratuït