Descripció:
Aquest tràmit serveix per sol·licitar un certificat dels béns d'un titular segons els padrons cobrables municipals.
El certificat de béns es un document que serveix per acreditar si la persona sol·licitant figura com a titular de bens als padrons fiscals de l'ajuntament de Valls, ja siguin bens immobles (rústics i urbans) o bens mobles.
El certificat de béns acredita els bens mobles i immobles que consten a nom de la persona interessada als registres tributaris municipals de l'any en curs.
Qui ho pot sol·licitar?:
La persona titular del bé o qui la representi
Requisits Obligatoris:
És necessària la presentació de la següent documentació:
- Persones físiques: el sol·licitant s'ha d'identificar (aportant el DNI original).
- Persones jurídiques: un/a representant de la persona jurídica titular (acreditant que n'és el representant legal aportant la documentació corresponent)
Termini de validesa:
En qualsevol moment
On i com iniciar?:
Presencialment a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà
Unitat tramitadora:
OAC