Descripció del tràmit:
Sol·licitud per a poder celebrar la cerimònia de casament civil a l’Ajuntament o en qualsevol altre indret dins del terme municipal de Valls.
L'alcalde/essa és qui té la potestat de celebrar casaments civils. Tanmateix, aquesta potestat pot ésser delegada en els/les regidors/es de l'Ajuntament.
Qui ho pot sol·licitar?:
Aquest tràmit va dirigit a qualsevol persona que vulgui casar-se civilment a l'Ajuntament de Valls.
La tramitació del casament civil s'iniciarà sempre al Registre Civil del municipi on estigui empadronat/da, com a mínim, un dels dos contraents.
En el cas de Valls, us haureu d'adreçar al Registre Civil, situat a la carretera del Pla, 35, per a tramitar el certificat de matrimoni i fer constar que desitgen casar-se a l'Ajuntament.
Posteriorment, cal que us poseu en contacte amb l'Alcaldia de l'ajuntament de Valls per sol·licitar dia i hora per a la celebració del casament civil.
Finalment, haureu de presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament i efectuar el pagament de la taxa corresponent.
Quan es pot demanar?:
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, amb cita prèvia.
Departament responsable:
Alcaldia
Cost:
El que estableix l'ordenança fiscal núm. 27.6, reguladora de Preus Públics.