Descripció del tràmit:
Sol·licitud de modificació de les dades del padró municipal d'habitants per canvi de domicili, sempre que sigui dins del terme municipal de Valls.
Qui ho pot sol·licitar?:
Qualsevol persona major d'edat que hagi efectuat un canvi de domicili en el municipi de Valls.
Quina documentació cal aportar?:
DOCUMENTACIÓ IDENTIFICATIVA ORIGINAL:
- L'acreditació de la identitat es farà per qualsevol document oficial: DNI, passaport o NIE. Els ciutadans de la Unió europea hauran d'acreditar la seva identitat amb el NIE en vigor o certificat de registre com sa ciutadà de la Unió europea acompanyat d'un document amb fotografia.
-
En cas de menors que no disposin de documentació, el llibre de família o passaport compartit.
EN EL CAS DEL TRÀMIT PER MENORS:
En el supòsit d'empadronament de menors amb només un dels progenitors:
Autorització (Es recomana tenir un visor de PDF instal·lat a l'ordinador per tal d'omplir correctament el formulari)
-
Sentència judicial on consti l'atribució de la guarda i custòdia.
-
Autorització degudament signada, acompanyada de fotocòpia del DNI de l'autoritzant.
En cas de custòdia compartida:
-
Sentència judicial i/o autorització de l'altre progenitor
En cas d'empadronar menors en domicili diferent dels pares o tutors:
Autorització (Es recomana tenir un visor de PDF instal·lat a l'ordinador per tal d'omplir correctament el formulari)
En el supòsit de què els menors ja constin empadronats amb un dels dos progenitors, i no s'hagi produït cap variació, NO caldrà aportar la documentació assenyalada anteriorment.
DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA DE L'HABITATGE:
-
Còpia simple de l'escriptura o contracte de lloguer original
-
Si l'interessat no és el propietari de l'habitatge, haurà de venir el propietari de l'immoble per autoritzar el tràmit, o signar una autorització per aquest tràmit.
-
Si l'interessat no és el titular del contracte, haurà de venir amb el titular de contracte de lloguer, o signar una autorització per aquest tràmit.
-
En cas d'habitatge col·lectiu (residència gent gran, centres de menors...) s'haurà de portar una autorització del director o responsable del director del centre degudament signada i segellada.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania.
Departament responsable:
OAC