Descripció del tràmit:
TRÀMIT TANCAT
L'objecte d'aquesta convocatòria és regular la concessió d'ajuts a les associacions i entitats del municipi de Valls que actuen en matèria d'acció social i, concretament, en l'àmbit de la promoció i la inclusió social a la població de Valls.
Les subvencions en matèria d'acció social tenen per objecte col·laborar econòmicament amb les associacions i entitats sense ànim de lucre, amb la finalitat de contribuir amb el finançament de les seves despeses de manteniment i de fomentar la realització de les activitats de contingut social orientades a la prevenció, intervenció, assistència, rehabilitació, integració social o promoció del benestar social de la família, la infància, l'adolescència, les dones, els immigrants, les persones grans, les persones amb discapacitats i/o malalties i altres col·lectius en situació de risc i exclusió social, així com les destinades a la promoció del moviment associatiu i voluntariat social i a l'atenció de greus mancances o d'emergència social.
Qui ho pot sol·licitar?:
Podran acollir-se les associacions sense afany de lucre i les entitats legalment constituïdes que:
-
Tinguin seu social a la població de Valls
-
Participin a la Taula de cohesió social
-
Estiguin registrades al REGISTRE D'ENTITATS DE L'AJUNTAMENT DE VALLS.
I que realitzin:
-
Activitats regulars de l'entitat adreçades a persones amb dificultats de salut, integració social, discapacitat, etc. efectuades a la població i en les que participin persones residents a Valls, les quals siguin complementaries o de reforç de competència municipal en aquestes àrees i no tinguin ànim de lucre. En cas contrari, haurà de revertir en les mateixes activitats subvencionades.
-
Activitats extraordinàries organitzades per l'entitat, obertes a la resta de població no inscrita i/o assistent a les seves activitats regulars, les quals siguin complementaries o de reforç de competència municipal en aquestes àrees i no tinguin anim de lucre. En cas contrari haurà de revertir en les mateixes activitats subvencionades.
Quina documentació cal aportar?:
- Documentació a aportar :
- Documentació acreditativa de la representació, si és el cas.
- CIF de l'entitat jurídica representada.
- Descripció bàsica del projecte objecte de la subvenció.
- Indicació del número de socis
- Estatuts de l'entitat amb el Registre del departament de Justícia de la Generalitat i/o altres registres homòlegs de l'estat Espanyol.
Quan es pot demanar?:
DEL 20 DE JULIOL AL 9 D'AGOST DE 2024.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
Departament responsable:
ACCIÓ COMUNITÀRIA
Cost:
Termini de resolució:
Establert en la convocatòria