Descripció del tràmit:
L'objecte d'aquestes bases es regularitzar l'atorgament d'ajuts per a fer front al pagament de l'Impost Béns Immobles de naturalesa urbana (IBI) per a titulars de finques destinades a lloguer auditat i tutelat a través de l'Oficina d'Habitatge de Valls.
La finalitat d'aquests ajuts és aconseguir la reducció de les càrregues impositives per als subjectes passius propietaris d'un habitatge destinat a la borsa d'habitatge per lloguer social.
Es concedirà una subvenció sobre la quantitat abonada en el darrer rebut de l'IBI pagat, en un percentatge que anirà del 50 % al 100% , segons els paràmetres establerts.
Qui ho pot sol·licitar?:
Podran optar a les subvencions les persones propietàries d'habitatges que hagin signat amb l'Oficina d'Habitatge de Valls el corresponent:
-
Conveni: per un període mínim de 3 anys
-
Contracte de lloguer: per un període mínim de 12 mesos
Quina documentació cal aportar?:
(cal aportar original i còpia de la documentació)
-
Document identificatiu del sol·licitant.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
-
Presencialment a l'Oficina Local d'Habitatge
-
Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, sol·licitant cita prèvia.
-
Telemàticament a través de la seu electrònica (Heu d'adjuntar el PDF del tràmit a la instància general que trobareu a la seu electrònica).
Departament responsable:
HABITATGE
Termini de resolució:
El termini establert en la convocatòria : del 22 de setembre al 3 de novembre de 2021.