Descripció del tràmit:
Document informatiu emès per l'Ajuntament que serveix per acreditar la residència i domicili habitual d'una persona tal com consta al Padró Municipal d'Habitants de la ciutat de Valls.
La validesa d'aquest document és de 3 mesos.
Qui ho pot sol·licitar?:
- Qualsevol persona major de 16 anys empadronada al municipi de Valls.
-
Menors d'edat casats o emancipats empadronats al municipi de Valls.
Quina documentació cal aportar?:
És necessària la presentació de la següent documentació:
-
DNI, NIE o Passaport original.
-
Els ciutadans de la Unió Europea hauran d'acreditar la seva identitat amb el NIE en vigor o Certificat de registre com a ciutadà de la Unió Europea, acompanyat d'un document amb fotografia: passaport o targeta de residència del seu país en vigor.
Quan es pot demanar?:
En qualsevol moment.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà
- A través de la SEU ELECTRÒNICA, amb certificat digital reconegut, segons la llista de certificats admesos, que s'estableix a la seu electrònica. Si no es disposa de certificat digital, consultar el tràmit "Sol·licitud de certificat digital".
En cas de tenir algun problema tècnic en el moment d'utilitzar el certificat digital, consulti els requisits tecnològics establerts per realitzar aquest tràmit per via telemàtica.
Departament responsable:
OAC