Descripció del tràmit:
Les associacions i entitats juvenils d'educació en el lleure sense ànim de lucre que hagin sol·licitat la subvenció destinada a contribuir en el finançament de les seves despeses de manteniment i la realització d'activitats de contingut lúdic, formatiu, festiu i de foment de la cohesió social i de dinamització comunitària o de lleure educatiu, han de presentar la documentació i justificació que acrediti la realització de les activitats per a les quals s'ha demanat la subvenció.
Qui ho pot sol·licitar?:
Les associacions i entitats juvenils d'educació en el lleure sense ànim de lucre que hagin sol·licitat la subvenció.
Quina documentació cal aportar?:
- Documentació acreditativa de la realització de l'activitat.
- Factures de les despeses efectuades i subvencionables, així com acreditació del seu pagament. Aquestes factures hauran de ser emeses dins l'exercici pressupostari en què es concedeix la subvenció i fer referència a les despeses generades per a l'actuació objecte de la subvenció.
- Detall dels ingressos, si s'escau, obtinguts directament o indirectament per a les activitats objecte de la subvenció.
- Exemplars, per duplicat, si s'escau, de tot el material editat de difusió de les activitats on hi consti el suport de la regidoria de Joventut i el logotip de VallsJove.
Quan es pot demanar?:
Quan s'hagi signat el document d'acceptació de la subvenció sol·licitada.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
Telemàticament a través de la seu electrònica.
Departament responsable:
JOVENTUT