Descripció del tràmit:
Sol·licitud per a poder celebrar la cerimònia de casament civil a l’Ajuntament de Valls.
L'Alcalde és qui té la potestat de celebrar casaments civils. Tanmateix, aquesta potestat pot ésser delegada en els/les regidors/es de l'Ajuntament.
Qui ho pot sol·licitar?:
Aquest tràmit va dirigit a qualsevol persona que vulgui casar-se civilment a l'Ajuntament de Valls.
La primera part de la tramitació per al casament civil s'iniciarà sempre al Registre Civil del municipi on estiguin empadronats, com a mínim, un dels dos contraents. En el cas de Valls, s'hauran d'adreçar al REGISTRE CIVIL (Ctra. Del Pla, 35) per a tramitar el certificat de matrimoni i fer constar que desitgen casar-se a l'Ajuntament.
Posteriorment cal que s'adrecin a l'Alcaldia de l'Ajuntament de Valls per fer la sol·licitud de dia i hora per a la celebració del casament civil. Aquesta sol·licitud s'ha de lliurar a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) de l'Ajuntament per efectuar el pagament de la taxa corresponent.
Quan es pot demanar?:
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, amb cita prèvia.
Departament responsable:
Alcaldia
Cost:
El que estableix l'ordenança fiscal núm. 27.6, reguladora de Preus Públics.