Noticia

Nous serveis d'administració electrònica

L'Ajuntament de Valls posa a disposició dels vallencs i les vallenques dos nous serveis d'administració electrònica que permetran fer ús de la seu electrònica d'una forma més efectiva i realitzar els tràmits administratius de forma més eficaç.

Els ciutadans podran entrar a la seu electrònica (https://seu.valls.cat) i utilitzant un certificat digital realitzar les peticions. Per exemple, podrà disposar del volant d'empadronament de manera immediata tan sols entrant a la seu electrònica mitjançant el certificat digital. D'aquesta manera amb un Pdf es podrà acreditar la residència i domicili habitual tal com consta al Padró Municipal d'Habitants de la ciutat de Valls. Així mateix, també es podrà demanar a través de la seu electrònica el certificat d'empadronament. Aquest es generarà per part de la corresponent oficina gestora i retornarà al ciutadà.

Des de l'Ajuntament es presenten també, una sèrie de vídeo-tutorials d'ajuda per presentar la seu electrònica i els serveis que s'ofereixen. Es poden trobar a l'enllaç:

https://seu.valls.cat/manuals

 

Informació de la Seu

Accedeixi a consultar tota la informació referent a la constitució d'aquesta seu electrònica

 

Seguretat de la Seu

Des d'aquí pot consultar els elements tècnics de seguretat de la Seu que són exigits per la normativa

 

Ajuda i Suport

Accediu a aquest apartat per consultar tota la informació d'ajuda i suport per a ús d'aquesta seu electrònica

 

CALENDARI OFICIAL

Consulteu el calendari de dies laborables des d'aquest apartat

Sobre l'Ajuntament de Valls

Sobre l'Ajuntament de Valls

Plaça del Blat, 1, 43800 Valls, Tarragona 977 63 60 10

Web de l'Ajuntament

Galería Fotográfica